MATLAB SIMULINK 3D ANIMATION 5 Uživatelský manuál Strana 12

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 43
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 11
10
co je na řádku za tímto znakem, je prohlížeči ignorováno (s výjimkou prvního
řádku záhlaví).
Většina vlastností uzlu Box je ponechána na jejich implicitních hodnotách
poloha v počátku souřadného systému, materiál, barva atd. Tomuto objektu
jsou přiřazeny pouze jméno Floor a rozměry. U kuličky je definováno mnohem
více vlastností. Aby bylo možno kuličkou pohybovat, je uzel Shape, který nese
informaci o tvaru (podřízený uzel Sphere v poli geometry) umístěn jako
podřízený uzel uzlu Transform. Červená koule o implicitním poloměru 1 m je
umístěna 10 m nad podlahu. Dále je v tomto světě definován jeho název
(obvykle je zobrazen v okně prohlížeče) a vhodný počáteční pohled.
Pokud budeme chtít vizualizovat polohu skákající kuličky ze Simulinku, budeme
nastavovat hodnotu pole translation uzlu Ball.
Zobrazit stránku 11
1 2 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 42 43

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře